We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
• Proposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.
• Sovint sembla que des de la universitat només es forma a treballadors i treballadores productives dirigides a crear creixement econòmic, i no es pot focalitzar la universitat només en l’economia productiva.
• Cal canviar la mentalitat i afavorir també la relació amb altres institucions i entitats o ONG, per ampliar la visió. Per exemple, es podrien fer les pràctiques en una associació veïnal o en un partit polític.
• Hem de tenir en compte que focalitzar la universitat en el sistema productiu pot anar en contra de millorar la societat. Per exemple, és probable que molts projectes de recerca vagin en línies contràries a les tendències econòmiques i l’economia productiva, com poden ser reciclatge de plàstic, autoproducció de pa, o projectes per a compartir béns i serveis.
• Tanmateix, també s’ha de mantenir el diàleg constant i directe amb el sector empresarial. Veient models d’altres països europeus com poden ser Dinamarca, Suècia o Regne Unit, veiem que la relació i col·laboració és directa i constant.
• En aquests països, des de l’ensenyament superior es treballa amb el sector empresarial per crear ocupabilitat però també per configurar models on es potenciï l’ “estudiar per aprendre”.
• En aquest sentit, cal parlar d’un model de sector empresarial que doni importància a la millora dels seus treballadors i treballadores, i que convergeixi cap a fer possible els Objectius de Desenvolupament Sostenible, fent possible una economia sostenible que tingui en compte els aspectes econòmics, socials i ambientals.
#Coneixement ##PNSC
· Participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior
· Governança del sistema universitari.
· Equitat del sistema d’educació superior.
· Sosteniment de la despesa del sistema d’educació superior.
· Estat actual de l’educació superior a Catalunya.
Resultats de la sessió:
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"•\tProposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.\r\n•\tSovint sembla que des de la universitat només es forma a treballadors i treballadores productives dirigides a crear creixement econòmic, i no es pot focalitzar la universitat només en l’economia productiva. \r\n•\tCal canviar la mentalitat i afavorir també la relació amb altres institucions i entitats o ONG, per ampliar la visió. Per exemple, es podrien fer les pràctiques en una associació veïnal o en un partit polític.\r\n•\tHem de tenir en compte que focalitzar la universitat en el sistema productiu pot anar en contra de millorar la societat. Per exemple, és probable que molts projectes de recerca vagin en línies contràries a les tendències econòmiques i l’economia productiva, com poden ser reciclatge de plàstic, autoproducció de pa, o projectes per a compartir béns i serveis.\r\n•\tTanmateix, també s’ha de mantenir el diàleg constant i directe amb el sector empresarial. Veient models d’altres països europeus com poden ser Dinamarca, Suècia o Regne Unit, veiem que la relació i col·laboració és directa i constant. \r\n•\tEn aquests països, des de l’ensenyament superior es treballa amb el sector empresarial per crear ocupabilitat però també per configurar models on es potenciï l’ “estudiar per aprendre”. \r\n•\tEn aquest sentit, cal parlar d’un model de sector empresarial que doni importància a la millora dels seus treballadors i treballadores, i que convergeixi cap a fer possible els Objectius de Desenvolupament Sostenible, fent possible una economia sostenible que tingui en compte els aspectes econòmics, socials i ambientals.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Afavorir el diàleg i la col·laboració de la universitat amb el sector productiu i amb el tercer sector"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
Share: