We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
• Proposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.
• Per afavorir l’excel·lència cal incrementar els recursos i mitjans de tota mena. D’aquesta manera, també es facilitaria retenir i captar el talent.
• Incidir en la formació continuada del docent, no només en l’àmbit de la seva expertise, sinó també en competències relacionades amb com fer aquesta docència. Que una o un docent es formi al llarg dels anys és un deure, i s’hauria d’incrementar el nivell d’exigència i oferir facilitats. Caldria que la formació continuada del professorat formés part del conjunt del sistema.
• Un sistema podria ser que, per exemple, en lloc d’incorporar deu professionals s’incorporessin dotze. Durant dos anys, aquests dos de més estan formant-se i actualitzant-se, i al cap de dos anys, de manera rotativa, ells/es s’incorporen a la docència i altres dos o dues es formarien.
• Revisar les carreres acadèmiques de docents, les vies d’accés a la universitat, i, si es diferenciessin els dos models d’universitats (recerca i ciències aplicades), avaluar el professorat d’acord amb les publicacions realitzades (universitats de recerca) o pel grau d’inserció laboral (ciència aplicades).
• Desenvolupar projectes de recerca transversals, més enllà d’una única universitat.
#Coneixement ##PNSC
· Participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior
· Governança del sistema universitari.
· Equitat del sistema d’educació superior.
· Sosteniment de la despesa del sistema d’educació superior.
· Estat actual de l’educació superior a Catalunya.
Resultats de la sessió:
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"•\tProposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.\r\n•\tPer afavorir l’excel·lència cal incrementar els recursos i mitjans de tota mena. D’aquesta manera, també es facilitaria retenir i captar el talent.\r\n•\tIncidir en la formació continuada del docent, no només en l’àmbit de la seva expertise, sinó també en competències relacionades amb com fer aquesta docència. Que una o un docent es formi al llarg dels anys és un deure, i s’hauria d’incrementar el nivell d’exigència i oferir facilitats. Caldria que la formació continuada del professorat formés part del conjunt del sistema. \r\n•\tUn sistema podria ser que, per exemple, en lloc d’incorporar deu professionals s’incorporessin dotze. Durant dos anys, aquests dos de més estan formant-se i actualitzant-se, i al cap de dos anys, de manera rotativa, ells/es s’incorporen a la docència i altres dos o dues es formarien. \r\n•\tRevisar les carreres acadèmiques de docents, les vies d’accés a la universitat, i, si es diferenciessin els dos models d’universitats (recerca i ciències aplicades), avaluar el professorat d’acord amb les publicacions realitzades (universitats de recerca) o pel grau d’inserció laboral (ciència aplicades).\r\n•\tDesenvolupar projectes de recerca transversals, més enllà d’una única universitat.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Oferir facilitats i desenvolupar mesures per a potenciar l’excel·lència del professorat."}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
Share: