" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Phase 2 of 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Process phases

Processos de creació (A de STEAM)

03/12/2021 10:25  
Els processos de creació artística habitualment tenen un component de recerca, igual que s'esdevé amb el mètode científic. Els artistes busquem trobar la millor manera d'expressar una idea o una emoció, o ens documentem per a la creació d'una novel·la o d'un personatge. També experimentem amb els diferents llenguatges, formulant hipòtesis. Planifiquem, prenem decisions i descartem idees per acabar creant l'obra artística.
5 Supports

Reference: II-PROP-2021-12-83076
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83076/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83076/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

2 comments

Benvolguda Anna,
Tal i com s'està treballant en la proposta de centre STEAM, i com es contempla el treball des de les arts integrades en les STEAM des del Departament d'Educació, es coincideix plenament en la visió que aporteu en la consulta pública.
Moltes gràcies

En aquesta línia també proposem que es tingui en compte que la creativitat és inherent a tots els sabers o mirades de les STEAM:
EduglobalSTEM: La creativitat com a característica indispensable en totes les disciplines.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...