Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Phase 2 of 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Process phases

EduglobalSTEM: Incloure els 6 eixos de la justícia global i les seves dimensions. Contactar amb les entitats que hi treballen des de fa anys.

04/12/2021 20:24  
Considerem que al decret s’haurien d’incloure explícitament els sis eixos de l’educació per a la Justícia Global (justícia ambiental, interculturalitat crítica, pau i no violència, perspectiva feminista, justícia econòmica i social, relacions de poder, drets humans i governança) i les seves dimensions (sensibilització, educació i formació, investigació i incidència i mobilització social). Per més referències contactar amb: LaFede.cat, Escola de Cultura de Pau, Edualter o EduglobalSTEM.
15 Supports
Endorsements count6

Reference: II-PROP-2021-12-83080
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83080/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83080/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings