" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla ara elaboracion deth projècte de decrèt STEAM e Umanitats

Consulta publica sobri eth projècte de decrèt de creacion deth Programa d'Investigacion, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en encastre des vocacions scientifiques e tecnologiques, en engenharia e matematiques (STEAM) e es Umanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Veure les fases

Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa

05/12/2021 14:29  
A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes

Llistat d'adhesions

i 2 persones més (veure més) (veure menys)
10 SUPORTS
Número d'adhesions5

Referència: II-PROP-2021-12-83087
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Pots revisar la resta de comentaris aquí.

Benvolgudes, benvolguts,
Inicialment es preveu fer un pilotatge del programa en un centre estàndard. Considerem que és molt important identificar aquestes deficiències estructurals per permetre prendre les mesures adients que facilitin actuar en el conjunt del sistema per anar envers l’equitat.
Moltes gràcies.

Josep Biayna
Departament d'Educació
Cap del Servei d'Innovació, Xarxes i Serveis Educatius

Carregant els comentaris ...