Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Phase 2 of 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Process phases

Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa

05/12/2021 14:29  
A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes

List of Endorsements

10 Supports
Endorsements count5

Reference: II-PROP-2021-12-83087
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings