" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla ara elaboracion deth projècte de decrèt STEAM e Umanitats

Consulta publica sobri eth projècte de decrèt de creacion deth Programa d'Investigacion, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en encastre des vocacions scientifiques e tecnologiques, en engenharia e matematiques (STEAM) e es Umanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Veure les fases

Implicació d'educació no formal

07/12/2021 15:28  
Quan es parla de " promoure la difusió d'experiències i l'intercanvi dels resultats rellevants de la recerca i innovació educatives entre les xarxes de centres educatius i les universitats " en el contingut e la iniciativa, crec que és important involucrar també a altres actors que promouen l'educació no formal. Centres investigadors o associacions poden donar la seva perspectiva quant a innovació educativa (no formal) i a més compartir les seves experiències, eines o materials.

Llistat d'adhesions

1 SUPORT

Referència: II-PROP-2021-12-83093
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83093/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83093/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Benvolguda Míriam,
Des de la iniciativa està previst impulsar les aliances amb centres de recerca i entitats que vetllen per l’educació, per tal que s’enriqueixi l’educació formal a partir dels coneixements que poden aportar, i les iniciatives que generen.
Moltes gràcies

Josep Biayna
Departament d'Educació
Cap del Servei d'Innovació, Xarxes i Serveis Educatius

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...