" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Phase 5 of 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Process phases

Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania

05/11/2021 14:41  

Els equips professionals que treballen a les biblioteques tenen una relació molt propera amb la ciutadania que fa ús d’aquest equipament. Així doncs, les biblioteques tenen l’oportunitat d’utilitzar aquesta credibilitat i confiança que generen en les persones usuàries per tal de detectar les necessitats que tenen, contactar amb altres agents del territori per crear nous serveis que hi donin resposta o aprofitar aquest vincle amb la ciutadania per poder accedir a nous públics entre altres.               A més, les persones professionals detecten que les biblioteques són un espai de seguretat per a persones que es troben en risc d’exclusió social, com poden ser els menors no acompanyats, és important impulsar accions que facilitin l’accés a aquests perfils, ja que si els equips professionals en són coneixedors, se’ls podrà donar suport i acompanyament en aquells aspectes que siguin necessaris, ja sigui donant suport directe o derivant-los cap a altres serveis.


Related meetings:

EN LÍNIA - Segona trobada amb Biblioteques
03 November 2021
10:00 - 12:00
Segona trobada amb responsables de Biblioteques per recollir idees i propostes de què cal fer per facilitar que l’equipament esdevingui membre actiu de la Xarxa. 
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2021-11-82898
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82898/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82898/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...