" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Phase 5 of 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Process phases

Tenir en compte la diversitat del territori, d’equipaments de proximitat, i l’autonomia dels diferents ens

24/11/2021 11:52  

S’observa que el territori és molt divers, hi ha realitats molt diferents, i a més cada equipament té unes característiques concretes. En aquest sentit, s’observa que la majoria de Biblioteques del territori de Lleida no realitzen molts dels potencials serveis de participació que s’han identificat durant el procés de reflexió, però sí que tenen el potencial i la possibilitat de fer-ho. Tot i això, es destaca que les biblioteques són municipals, i per tant, depenen dels Ajuntaments. Cal tenir present aquesta autonomia a l’hora de promoure una xarxa d’equipaments de proximitat en clau participativa. Hi ha coses on cada biblioteca pot decidir de manera autònoma però també hi ha coses que han de consultar a la institució de qui depenen quan desenvolupen activitats que van més enllà de les seves competències habituals.


Related meetings:

PRESENCIAL - Sessió territorial a Lleida
23 November 2021
10:00 - 12:00
Sessió presencial per copsar les necessitats i particularitats del territori a l'hora de promoure la Xarxa Participa Lab

List of Endorsements

Endorsements count1

Reference: II-PROP-2021-11-82993
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82993/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82993/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...