Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Punt de participació

S’observa que és fonamental generar dinàmiques d’acollida als equipaments de proximitat perquè la ciutadania hi vagi i se senti acollida i ben atesa. Això implica tenir present aquesta vocació dels equipaments de proximitat de ser espais oberts a la ciutadania i formar als i les professionals que hi treballen per atendre i acompanyar a la ciutadania. Però també cal realitzar un treball de vinculació a l’equipament promovent les bones experiències personals i trencant les “barreres relacionals” inicials.

Propostes:

·        Els equipaments de proximitat han de formar als professionals que hi treballen en l’atenció i l’acompanyament a la ciutadania.

·        Disposar de “self service” en els Punts de Participació on la ciutadania pugui accedir a un dispositiu que el permeti estar connectat a internet i a tots els espais web de referència per poder participar.

Necessitat de suport:

·        Ja sigui amb el suport de la Xarxa, o dels responsables dels diferents equipaments, cal formar els i les professionals dels equipaments en l’acollida i vinculació als equipaments.

·        Cal disposar dels punts de connexió a la xarxa i als portals de participació de referència.

Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share