" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Fase 5 de 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Veure les fases

Canvis a "Eines digitals de suport als processos participatius"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Administracion publica
  • +Administracion publica
Esborrats
Addicions
  • +Administracion publica
Esborrats
Addicions
  • +Administracion publica

Títol

  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.

    Propostes:

    ·        Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració

    ", "", ""]
  • +["<p>Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.</p><p> <strong>Propostes:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració</p><p> </p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.

    Propostes:

    ·        Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.</p><p> <strong>Propostes:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració</p><p> </p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar Suport a la Dinamització
Versió creada el 09/12/2021 13:26