Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Eines digitals de suport als processos participatius

Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.

Propostes:

·        Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartís