" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'Associacionisme i el Voluntariat.

Associacionisme i el Voluntariat

Phase 2 of 4
Preparació de continguts de la trobada virtual 21/10/2020 - 12/11/2020
Process phases

Servei d'atenció telefònica Salut Respon

05/10/2020 14:09  
Tot i el servei d’atenció telefònica 061 accessible, les persones sordes, han tingut dificultat en utilitzar-lo perquè implica descàrrega de 2 apps i comunicació a través de text no comprensible. Cal una profunda revisió de l'actual servei accessible de Salut Respon, ja que s'ha demostrat inaccessible per una part d'aquest col.lectiu. Altres serveis d'atenció telefònica de l'administració pública, que han susbtituït l'atenció presencial, continuen sent inaccessibles a la comunicació.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2020-10-79421
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79421/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79421/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...