Avaluació del compliment de les obligacions de transparència (Informe 2024)
#avaluartransparència Debat sobre l’avaluació per a millorar la transparència de l’Administració de la Generalitat de Catalunya arran de l’Informe anual preliminar del compliment de les obligacions de publicitat activa (2024).
Eixos de debat:
1. Eix 1: El model d’avaluació interna
1.1. Considereu que la metodologia emprada és adequada? Quins elements o factors caldria tenir en compte a l’hora de recollir informació i dades sobre el compliment de les obligacions de transparència?
1.2. Quins requeriments, condicions o tràmits creieu que es podrien desenvolupar per a millorar l’eficàcia, eficiència i efectivitat de la metodologia del procés?
1.3. Si escau, quines millores es podrien fer i com podrien implementar-se, perquè el disseny del procés d’avaluació assegurés l’obtenció, de forma àgil, d’uns resultats més fiables, si escau?
2. Eix 2: Informe preliminar d’avaluació dels deures de publicitat activa corresponent a l’any 2023 a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic
2.1. Quina valoració us mereixen els resultats del procés d’avaluació de l’any en curs a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic? Per què?
2.2. Quins canvis es poden incloure per millorar la qualitat dels resultats?
2.3. Com podem fer possible que les entitats del sector públic compleixin els deures d’autoavaluació?
0 propostes
Filtra per:
El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsEl següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsNo hi ha cap proposta amb aquest criteri