" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia de l'avantprojecte de llei de transport de viatgers en vehicles de fins a 9 places (taxi i VTC)

Avantprojecte de llei de transport de viatgers en vehicles de fins a 9 places

Phase 2 of 2
Fase de tancament 29/05/2019 - 01/07/2019
Process phases

Regulació llicencies VTC

10/05/2019 22:33  
Bona tarde, en dic Antonio i voldría aportar el meu granet. 1Considero que les autoritzacións VTC hauríen de necesitar llicencia municipal per als serveis urbans. 2.El domicili de l'VTC deuría ser el de la llicencia urbana amb la cual estigués vinculada. En cas de no tenir llicencia hauría de ser el domicili fiscal on resideix la empresa propietaria o el titular físic. En el cas de que l'empresa estigui dins d'un grup empresarial, el domicili serà el de la empresa dominant del grup.

List of Endorsements

and 1 more person (see more) (see less)

Reference: II-PROP-2019-05-75602
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75602/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75602/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

2 in favor (40.0%)

member-avatar Manuel

In favor  Estic totalmente d’acord.

0 against (0.0%)

No comments with votes found

6 comments

Conversation with Alex

considero que les vtc han de tenir regulació per no entrar en conflicte amb el taxi
son serveis concertats, no instantanis, i com a tal han de complir unes característiques mínimes de precontractació
a més a més, són considerat transport de luxe i per tant no és ètic que vagin amb vehicles contaminants diesel com ara Fiat Tipo, quan el 50% de la flota de taxis porten vehicles híbrids de millor qualitat i més preu
a més, treballen amb startups que no tenen cap tipus de regulació i declaren els guanys fora de territori nacional.
les vtcs s'han de regular per garantir l'estabilitat del transport regulat i per tant millorar les condicions per tothom.
Els conductors de vtc, amb la desaparició del btp, són els únics que no necessiten cap titulació especial per fer transport de persones
per tant, és obvi que s'ha de fer alguna cosa per garantir l'estat de benestat sostingut pels impostos que no paguen, i per garantir una seguretat a l'usuari.

I tant

In favor  

Estic totalmente d’acord.

In favor  

Em sembla just.

Totalment d'acord

Hacen trabajo de taxi y no son taxi. Su servicio ha de ser precontratado. Han de volver a su base después de cada servicio y han de disponer de identificación exterior que indique la comunidad autónoma a la que está adscrita dicha autorización y registro de funcionamiento.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...