" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla der avantprojècte de lei de transpòrt de viatgèrs en veïculs d'enquia 9 places (taxi e VTC)

Avantprojècte de lei de transpòrt de viatgèrs en veïculs d'enquia 9 places

Fase 2 de 2
Barrament 29/05/2019 - 01/07/2019
Veure les fases

Una atención al cliente digna

28/05/2019 19:55  
La obligatoriedad de las empresas tanto de taxi, VTC y empresas intermediarias como uber o cabify, de ofrecer a sus clientes un servicio de atención al cliente de manera telefónica, página web y como requisito indispensable para las empresas intermediarias, una oficina física, donde puedan exponer tanto las cancelaciones de sus servicios como las reclamaciones como cualquier problema o duda que le surja

Llistat d'adhesions


Referència: II-PROP-2019-05-75773
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75773/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75773/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...