Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta ciutadana en relació amb el projecte de decret dels ensenyaments professionalitzadors en la modalitat a distància

Consulta ciutadana en relació amb el projecte de decret dels ensenyaments professionalitzadors en la modalitat a distància

Fase 1 de 2
Participació 11/11/2024 - 11/12/2024
Fases del procés

Canvis a "Sobre l'organització d'activitats presencials relacionades amb la formació d'FP a distància"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Sobre l'organització d'activitats presencials relacionades amb la formació d'FP a distància"}
  • +{"ca"=>"Sobre l'organització d'activitats presencials relacionades amb la formació d'FP a distància"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Sobre l'organització d'activitats presencials relacionades amb la formació d'FP a distància"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Sobre l'organització d'activitats presencials relacionades amb la formació d'FP a distància"}

Cos

  • +["

    Sobre l'article 23 apartat 2, hauria de dir

    b) Garantir que, a poder ser en el moment d'inici de la impartició del contingut respectiu, i no més tard de les primeres quatre setmanes del calendari escolar a partir d'aquell moment, l'alumnat disposi de la informació, de les dates, hores i espais on es tindran lloc les activitats presencials obligatòries.

    El motiu és la dificultat d'organització quan el calendari ha de quadrar amb les necessitats dels centres on es fan les activitats de l'IOC.

    "]
  • +["<p><strong>Sobre l'article 23 apartat 2, hauria de dir</strong></p><p>b) Garantir que, <strong>a poder ser</strong> en el moment d'inici de la impartició del contingut respectiu,<strong> i no més tard de les primeres quatre setmanes del calendari escolar a partir d'aquell moment</strong>, l'alumnat disposi de la informació, de les dates, hores i espais on es tindran lloc les activitats presencials obligatòries.</p><p><strong>El motiu és la dificultat d'organització quan el calendari ha de quadrar amb les necessitats dels centres on es fan les activitats de l'IOC.</strong></p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Sobre l'article 23 apartat 2, hauria de dir

    b) Garantir que, a poder ser en el moment d'inici de la impartició del contingut respectiu, i no més tard de les primeres quatre setmanes del calendari escolar a partir d'aquell moment, l'alumnat disposi de la informació, de les dates, hores i espais on es tindran lloc les activitats presencials obligatòries.

    El motiu és la dificultat d'organització quan el calendari ha de quadrar amb les necessitats dels centres on es fan les activitats de l'IOC.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p><strong>Sobre l'article 23 apartat 2, hauria de dir</strong></p><p>b) Garantir que, <strong>a poder ser</strong> en el moment d'inici de la impartició del contingut respectiu,<strong> i no més tard de les primeres quatre setmanes del calendari escolar a partir d'aquell moment</strong>, l'alumnat disposi de la informació, de les dates, hores i espais on es tindran lloc les activitats presencials obligatòries.</p><p><strong>El motiu és la dificultat d'organització quan el calendari ha de quadrar amb les necessitats dels centres on es fan les activitats de l'IOC.</strong></p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Santiago Cerezo Salcedo Santiago Cerezo Salcedo
Versió creada el 13/11/2024 11:06

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes