" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a elaboració d'un projecte de decret de l'Escola Superior de Disseny i Arts Plàstiques (ESDAP)

Projecte de decret de l'ESDAP

Phase 2 of 2
Retorn 06/06/2020 - 23/06/2020
Process phases

Diferenciació espais i professorat

10/05/2020 09:15  
En les diferents seus s’imparteixen estudis de grau mitjà, batxillerat, cicles de grau superior i els estudis superiors de disseny, compartint franja horària, espais i professorat, trobant-se l’alumnat dels estudis de Grau amb alumnat menor d’edat i diferent règim disciplinari i nivell d’estudis. Les seus de l’ESDAP han d’impartir els estudis superiors de disseny en una franja horària i espais diferenciats dels estudis de batxillerat i de grau mitjà.

Reference: II-PROP-2020-05-78355
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

1 against (100.0%)

member-avatar Professora

Against  Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

3 comments

Conversation with Professora
Against  

Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

D'altra banda, la interacció entre diversos nivells educatius pot ser molt enriquidora per realitzar projectes transversals amb rols diferenciats.

Compartir franja horària i espais amb alumnes de 14 i 16 anys no genera un ambient apropiat per a uns estudis que han de ser equivalents als universitaris. Les instal·lacions i equipaments d'un centre de secundària no poden ser els mateixos que els d'una escola superior (ni a la inversa). La interacció amb nivells inferiors i la realització de projectes transversals, que poden ser molt enriquidors, poden realitzar-se igualment, sense haver de compartir durant 4 cursos actituds i comportaments adolescents (molt naturals per altra banda)

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...