" class="part-icon-bars">

Estratègia catalana d'adaptació al canvi climàtic

#ETSELCANVI, ACTUA! Procés participatiu ESCACC, horitzó 2021-2030

Fase 3 de 3
Fase de retorn 19/03/2021 - 30/04/2021
Veure les fases

Afavoriment dels mitjans de transport menys contaminants

07/12/2020 18:24  
Abaratir, mitjançant subvencions, els mitjans de transport menys contaminants (bus, tren) i/o encarir, mitjançant impostos, els mitjans de transport més contaminants (cotxe privat, avió).

Llistat d'adhesions

i 2 persones més (veure més) (veure menys)
Número d'adhesions5

Referència: II-PROP-2020-12-80117
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/escacc/f/2991/proposals/80117/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/escacc/f/2991/proposals/80117/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (50.0%)

member-avatar Carolina

A favor  Tindre en compte les rutes d'access a la ciutat, ja que gran part de la població que utilitza vehicle privat ve de les arees colindants de barcelona i si no tenen una alternativa ràpida i efectiva, simplement se'ls hi encarira les opcions de transport a la ciutat creant disidència vers aquesta acció climàtica

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Pots revisar la resta de comentaris aquí.

La intervenció sobre el sistema de preu o cost mai es una bona mesura en Economia, encara que frueix d'una gran acceptació social, no serveix per aconseguir els objectius, en aquest cas de adaptació al canvi climàtic (es paga més per la emissió de CO2, cas del impost) o s'abarateix el preu i encara que la despesa personal sigui mes petita no garanteix que es disminueix-hi la emissió de GEH

Carregant els comentaris ...