" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Veure les fases

Canvis a "S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Societat, ciutadania e familhes
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes

Títol

  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S1.4 Definir i recomanar uns mínims per als mecanismes participatius", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.

    ", "", ""]
  • +["<p>La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La llei hauria d’establir uns mínims en alguns aspectes que condicionen la qualitat dels processos com ara la voluntat, els objectius, les regles del joc, el calendari, etc. Ara bé, aquestes pautes haurien de ser recomanacions i no pas una regulació estricta que podria ser contraproduent. En el cas dels municipis petits seria convenient que poguessin comptar amb algun tipus d’assessorament per part de les entitats supramunicipals de manera que, sense necessitat potser de ser un òrgan tan formal com una comissió de garanties, es disposés d’un espai de referència on poder contrastar i revisar la proposta de procés que es vol impulsar. Per exemple, aquest espai de referència podria ajudar a definir bé els límits temporals dels processos des d’una visió lògica i evitar que es facin, per exemple, dos o tres processos de pressupostos participatius vinculats a una mateix mandat, quan encara no s’han executat els resultats dels anteriors.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar Suport a la Dinamització
Versió creada el 28/10/2022 10:47