Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

This proposal has been accepted because:

Es comparteix que la comunicació és molt important a l'hora d'impulsar mecanismes de participació i que la llei ha de preveure uns criteris mínims, com ara, que la informació sigui comprensible, que arribi a tota la ciutadania, amb la diversitat de perfils, la importància d'un pla de comunicació, etc.

S2.4 Millorar la comunicació com a element clau per afavorir la inclusió i la participació de qualitat

La fase de comunicació dels processos de participació és una eina clau per treballar des d’una perspectiva inclusiva i arribar a tothom. Cal comunicar bé què es farà, com es farà, quins són els límits del debat, per a què servirà... A l’inici del procés cal definir clarament les regles del joc i explicar-les de manera que arribin al màxim de gent possible. Això implica, entre altres coses, definir a través de quins canals es farà arribar la informació, en quina llengua, etc. De la mateixa manera, la fase de retorn és un moment clau que cal comunicar bé i explicar què se’n farà de les aportacions i per tant visualitzar l’impacte que ha tingut el procés de participació.

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share