" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

#LleiParticipa Procés participatiu de la nova llei de participació ciutadana de Catalunya

Fase 3 de 3
Retorn 13/03/2023 - 31/03/2023
Veure les fases

Canvis a "S.7.11. Regular l’assignació dels recursos necessaris per promoure la participació ciutadana."

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Societat, ciutadania e familhes
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes
Esborrats
Addicions
  • +Societat, ciutadania e familhes

Títol

  • +{"ca"=>"S.7.11. Regular l’assignació dels recursos necessaris per promoure la participació ciutadana.", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"S.7.11. Regular l’assignació dels recursos necessaris per promoure la participació ciutadana.", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S.7.11. Regular l’assignació dels recursos necessaris per promoure la participació ciutadana.", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"S.7.11. Regular l’assignació dels recursos necessaris per promoure la participació ciutadana.", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    La llei hauria d’establir mecanismes concrets per dotar de recursos els municipis per tal que puguin impulsar mecanismes de participació en unes condicions adequades. El sol fet de regular la participació ciutadana, si no s’acompanya dels recursos necessaris, no assegura que a la pràctica tingui un resultat positiu. Caldria, per tant, preveure els recursos suficients a nivell municipal, i quan això no sigui possible, assignar els recursos de manera subsidiària per part d’administracions superiors com els Consells Comarcals o les Diputacions. Es posa com a exemple l’experiència de la Llei de Barris, que va suposar una assignació de recursos important per als municipis.

    ", "", ""]
  • +["<p>La llei hauria d’establir mecanismes concrets per dotar de recursos els municipis per tal que puguin impulsar mecanismes de participació en unes condicions adequades. El sol fet de regular la participació ciutadana, si no s’acompanya dels recursos necessaris, no assegura que a la pràctica tingui un resultat positiu. Caldria, per tant, preveure els recursos suficients a nivell municipal, i quan això no sigui possible, assignar els recursos de manera subsidiària per part d’administracions superiors com els Consells Comarcals o les Diputacions. Es posa com a exemple l’experiència de la Llei de Barris, que va suposar una assignació de recursos important per als municipis.</p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    La llei hauria d’establir mecanismes concrets per dotar de recursos els municipis per tal que puguin impulsar mecanismes de participació en unes condicions adequades. El sol fet de regular la participació ciutadana, si no s’acompanya dels recursos necessaris, no assegura que a la pràctica tingui un resultat positiu. Caldria, per tant, preveure els recursos suficients a nivell municipal, i quan això no sigui possible, assignar els recursos de manera subsidiària per part d’administracions superiors com els Consells Comarcals o les Diputacions. Es posa com a exemple l’experiència de la Llei de Barris, que va suposar una assignació de recursos important per als municipis.

    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>La llei hauria d’establir mecanismes concrets per dotar de recursos els municipis per tal que puguin impulsar mecanismes de participació en unes condicions adequades. El sol fet de regular la participació ciutadana, si no s’acompanya dels recursos necessaris, no assegura que a la pràctica tingui un resultat positiu. Caldria, per tant, preveure els recursos suficients a nivell municipal, i quan això no sigui possible, assignar els recursos de manera subsidiària per part d’administracions superiors com els Consells Comarcals o les Diputacions. Es posa com a exemple l’experiència de la Llei de Barris, que va suposar una assignació de recursos important per als municipis.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar Suport a la Dinamització
Versió creada el 21/11/2022 11:53