Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Consulta pública prèvia a l'elaboració de l’avantprojecte de llei d'ocupació pública catalana

Fase 2 de 2
Retorn 21/01/2022 - 21/02/2022
Veure les fases

Mèrits en la fase de concurs als cossos d'administració general

18/01/2022 09:34  

Els serveis prestats en qualsevol dels cossos d'administració general, s'haurien de valorar en la fase de concurs dels concursos-oposicions d'aquests cursos, amb un major pes per als serveis prestats en el mateix cos.

Per exemple, a la fase de concurs d'un cos de gestió, es poden valorar amb 0,1 punts per mes treballat en llocs d'auxiliar administratiu o administratiu, 0,3 punts per mes treballat al cos de gestió, i 0,2 punts per mes treballat al cos superior.



Referència: II-PROP-2022-01-83256
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ocupaciopublica/f/3342/proposals/83256/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ocupaciopublica/f/3342/proposals/83256/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

member-avatar Joan

A favor  Totalment d'acord. En cossos generals (subaltern, auxiliar administratiu, administratiu, gestió i superior) es podria fer perfectament.

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes