" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Process phases

Orientació professional

23/02/2024 11:42  
  • Enfortir els vincles amb empreses i professionals
  • Treballar i enfortir les competències i habilitats no acadèmiques per l'èxit professional
  • Més formació o sensibilització al professorat davant la diversitat a les aules, Comptar amb personal especialitzat als centres
  • Que el centre reconegui els punts forts de l'alumne i orientar-lo cap a les àrees en que té més potencial

List of Endorsements


Reference: II-PROP-2024-02-88425
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88425/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio-educativa/f/4036/proposals/88425/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

2 comments

Conversation with JOSE MANUEL

Jo crec que abans de treballar aquests temes que poden esperar haurien de fer un canvi estructural perquè l'assetjament escolar baixi de nivell a les escoles. No es pot permetre que nois es suïcidin per ser maltractats com li va passar a la meva filla Kira López, recordeu el cas? Especialment els nens autistes estan abandonats per l'administració catalana, abandonats a la seva sort. Si us plau, senyors d'Educació, no comenceu la casa per la teulada.

Lamento, Jose Manuel, la pèrdua de la teva filla.
Ara bé, per començar pels fonaments i no per la teulada, proposo donar formació adequada a tot el professorat, tot. No deixar- ho en mans de cap " especialista" . És una falàcia abandonar l' alumnat al control dels suposats especialistes SIEI. AEE. TEI. Auxiliars, Orientadores, etc... i no treballar per una escola radicalment inclusiva.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...