Esmena d'adició: Nous articles: 9.1 Crear un departament específic d’Acompanyament i Orientació i almenys una figura professional d’orientació en funció de l’alumnat i la complexitat de cada centre de postobligatòria.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"<p>Esmena d'adició: Nous articles: 9.1 Crear un departament específic d’Acompanyament i Orientació i almenys una figura professional d’orientació en funció de l’alumnat i la complexitat de cada centre de postobligatòria.</p>"},"title":{"ca":"CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres."}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
Imprescindible comptar amb un equip multidisciplinar (àmbit psicopedagogia, psicologia, educació social...) dimensionat al nombre d’alumnat i complexitat del centre per donar resposta a les necessitats d’orientació educativa actuals. Recomanació de la UNESCO: un professional d’orientació per cada 250 alumnes.
Comment details
You are seeing a single comment
View all comments
Imprescindible comptar amb un equip multidisciplinar (àmbit psicopedagogia, psicologia, educació social...) dimensionat al nombre d’alumnat i complexitat del centre per donar resposta a les necessitats d’orientació educativa actuals. Recomanació de la UNESCO: un professional d’orientació per cada 250 alumnes.
Loading comments ...