Aguest lòc web emplegue cookies pròpries e de tresaus entà melhorar l’experiéncia de navegacion, e aufrir contenguts e servicis d’interès.
En contunhar era navegacion, comprenem qu'acceptatz era nòsta politica de cookies. Entà mès informacion, consultatz ací.
Esmena d'adició: Nous articles: 9.1 Crear un departament específic d’Acompanyament i Orientació i almenys una figura professional d’orientació en funció de l’alumnat i la complexitat de cada centre de postobligatòria.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"<p>Esmena d'adició: Nous articles: 9.1 Crear un departament específic d’Acompanyament i Orientació i almenys una figura professional d’orientació en funció de l’alumnat i la complexitat de cada centre de postobligatòria.</p>"},"title":{"ca":"CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Imprescindible comptar amb un equip multidisciplinar (àmbit psicopedagogia, psicologia, educació social...) dimensionat al nombre d’alumnat i complexitat del centre per donar resposta a les necessitats d’orientació educativa actuals. Recomanació de la UNESCO: un professional d’orientació per cada 250 alumnes.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
Imprescindible comptar amb un equip multidisciplinar (àmbit psicopedagogia, psicologia, educació social...) dimensionat al nombre d’alumnat i complexitat del centre per donar resposta a les necessitats d’orientació educativa actuals. Recomanació de la UNESCO: un professional d’orientació per cada 250 alumnes.
Carregant els comentaris ...