Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria."

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria."}
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria."}

Cos

  • +["

    Esmena d'adició: Article 15. L’orientació en l’educació postobligatòria. Fer referència les escoles de segones/ noves oportunitats. Argumentari: S'inclou a la Ley Orgánica 3/2022 i a l'Esborrany de Decret de Noves Oportunitats de l’Agència FPCAT. Les persones en situació d'AEP necessiten d'un suport específic i singular d’acompanyament i orientació per al retorn al sistema educatiu.

    "]
  • +["<p>Esmena d'adició:&nbsp;Article 15. L’orientació en l’educació postobligatòria. Fer referència les escoles de segones/ noves oportunitats. Argumentari: S'inclou a la&nbsp;<em>Ley</em>&nbsp;Orgánica 3/<em>2022</em> i a l'Esborrany de Decret de Noves Oportunitats de l’Agència FPCAT. Les persones en situació d'AEP necessiten d'un suport específic i singular d’acompanyament i orientació per al retorn al sistema educatiu.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Esmena d'adició: Article 15. L’orientació en l’educació postobligatòria. Fer referència les escoles de segones/ noves oportunitats. Argumentari: S'inclou a la Ley Orgánica 3/2022 i a l'Esborrany de Decret de Noves Oportunitats de l’Agència FPCAT. Les persones en situació d'AEP necessiten d'un suport específic i singular d’acompanyament i orientació per al retorn al sistema educatiu.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Esmena d'adició:&nbsp;Article 15. L’orientació en l’educació postobligatòria. Fer referència les escoles de segones/ noves oportunitats. Argumentari: S'inclou a la&nbsp;<em>Ley</em>&nbsp;Orgánica 3/<em>2022</em> i a l'Esborrany de Decret de Noves Oportunitats de l’Agència FPCAT. Les persones en situació d'AEP necessiten d'un suport específic i singular d’acompanyament i orientació per al retorn al sistema educatiu.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Consell municipal de la Formació Professional de Barcelona Consell municipal de la Formació Professional de Barcelona
Versió creada el 13/03/2024 10:36

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes