Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta de Decret d'orientació educativa

Participa en la millora del Decret d'orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 14/03/2024 - 14/05/2024
Fases del procés

Canvis a "Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions"}

Cos

  • +["

    Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc. 

    Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les. 

    "]
  • +["<p>Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc.&nbsp;</p><p>Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les.&nbsp;</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc. 

    Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les. 

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Les col·laboracions des d’aquesta perspectiva haurien de fer-se en funció de les necessitats de l’alumnat, però també en funció de les necessitats de l’articulació als territoris, de l’acció orientadora, de les figures referents d’orientació, etc.&nbsp;</p><p>Les col·laboracions cap enfora també s’han d’articular en el propi centre. Són diferents les que s’haurien de donar en les diferents cursos. I per això cal ordenar-les, racionalitzar-les i articular-les.&nbsp;</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Fundació Ferrer i Guàrdia Fundació Ferrer i Guàrdia
Versió creada el 13/03/2024 17:21

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes