" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Veure les fases

Canvis a "Punt 2. Paràgraf 1."

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 1."}
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 1."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 1."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Punt 2. Paràgraf 1."}

Cos

  • +["

    Es considera necessari regular com l’orientació haurà de promoure el desenvolupament integral i proactiu de les persones (en els aspectes cognitius, emocionals, afectius i relacionals) i la configuració del seu projecte de vida i professional, i preveure quina haurà de ser la participació dels diferents agents del sistema educatiu, amb la inclusió de recursos i de mesures per a una accessibilitat i participació proactiva.

    "]
  • +["<p>Es considera necessari regular com l’orientació haurà de promoure el desenvolupament integral <strong>i proactiu </strong>de les persones (en els aspectes cognitius, emocionals, afectius i relacionals) i la configuració del seu projecte de vida i professional, i preveure quina haurà de ser la participació dels diferents agents del sistema educatiu, <strong>amb la inclusió de recursos i de mesures per a una accessibilitat i participació proactiva.</strong></p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Es considera necessari regular com l’orientació haurà de promoure el desenvolupament integral i proactiu de les persones (en els aspectes cognitius, emocionals, afectius i relacionals) i la configuració del seu projecte de vida i professional, i preveure quina haurà de ser la participació dels diferents agents del sistema educatiu, amb la inclusió de recursos i de mesures per a una accessibilitat i participació proactiva.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Es considera necessari regular com l’orientació haurà de promoure el desenvolupament integral <strong>i proactiu </strong>de les persones (en els aspectes cognitius, emocionals, afectius i relacionals) i la configuració del seu projecte de vida i professional, i preveure quina haurà de ser la participació dels diferents agents del sistema educatiu, <strong>amb la inclusió de recursos i de mesures per a una accessibilitat i participació proactiva.</strong></p>"]
Autoria de la versió
Avatar Marta VM
Versió creada el 03/01/2023 14:17