" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Phase 2 of 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Process phases

Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?

18/01/2023 11:08  

Cal reconèixer les limitacions del sistema que són moltes i posar-les per escrit. Necessitem un sistema que permeti a professionals i famílies reconèixer obertament i per escrit limitacions. Cal reconèixer que no fem un bon treball en habilitats socials i convivència i que això implica que l'assetjament és una realitat a les aules des de ben petits. Cal reconèixer que les persones neurodivergents pateixen per manca de recursos humans i formació.

List of Endorsements

Endorsements count1

Reference: II-PROP-2023-01-86505
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86505/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86505/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (100.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

In favor  

L'assetjament en persones autistes és molt més elevat per les dificultats en cognició social. Hi ha molts articles que demostren que les persones autistes són assetjades amb més freqüència, que sovint ni se n'adonen del que estan patint. També hi ha molts articles que demostren que es suiciden més, especialment els que no tenen discapacitat intel·lectual. Cal un protocol que vaig més enllà de la protecció legal i que treballi les habilitats socials i la convivència.
L'escola que tenim avui en dia nega les dificultats, resta importància a les agressions i no acompanya el treball per a millorar la convivència.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...