" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Crear continguts, accions i propostes culturals dirigides específicament als adolescents i al públic jove.

10/06/2022 11:13  

Donar suport al contingut cultural de masses que pugui connectar amb el públic jove per tal de reforçar-lo com a consumidors freqüents en llengua catalana. Es pot vincular a través de festivals, programes de televisió o entreteniment en l’àmbit de la música, editorial -amb especial èmfasi amb el gènere del còmic i el manga-, audiovisual i els videojocs.


Related meetings:

Sessió deliberativa. Eix 4. Cultura (En línia)
26 May 2022
17:00 - 19:00
Aquesta sessió forma part del procés participatiu del Pacte Nacional per la Llengua. Es farà en línia i cal inscripció prèvia (places limitades a 50). L’objectiu de la sessió serà deliberar conjuntament sobre la situació de la llengua catalana en l’eix objecte de debat i consensuar propostes per millorar-la entre tots els participants. Per preparar la sessió trobareu informació a la pàgina Situació de la llengua, especialment en l’informe Un marc sociolingüístic igualitari per a la llengua catalana i al resum tèmatic Cultura.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2022-06-84123
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84123/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84123/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...