" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Promocionar i dotar de recursos les escoles perquè puguin dur a terme praxis relacionades amb l’àmbit audiovisual en català

15/06/2022 18:03  

Finançar descomptes en productes culturals com a recurs educatiu per tal que els docents puguin utilitzar-los a les aules. El seu objectiu és incidir des del món cultural en el món de l’ensenyament i viceversa, especialment per fomentar la cultura entre els sectors poblacionals més joves.


Related meetings:

Sessió deliberativa. Eix 5. Audiovisual (En línia)
31 May 2022
17:00 - 19:00
Aquesta sessió forma part del procés participatiu del Pacte Nacional per la Llengua. Es farà en línia i cal inscripció prèvia (places limitades a 50). L’objectiu de la sessió serà deliberar conjuntament sobre la situació de la llengua catalana en l’eix objecte de debat i consensuar propostes per millorar-la entre tots els participants. Per preparar la sessió trobareu informació a la pàgina Situació de la llengua, especialment en l’informe Un marc sociolingüístic igualitari per a la llengua catalana i al resum tèmatic Audiovisual i mitjans de comunicació.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2022-06-84187
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84187/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pacte-nacional-llengua/f/3462/proposals/84187/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...