" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Phase 3 of 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Process phases

Changes at "Impulsar la tramitació en línia a través de xats bots en llengua catalana a l’administració pública"

Title

  • +{"ca"=>"Impulsar la tramitació en línia a través de xats bots en llengua catalana a l’administració pública", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Impulsar la tramitació en línia a través de xats bots en llengua catalana a l’administració pública", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Impulsar la tramitació en línia a través de xats bots en llengua catalana a l’administració pública", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Impulsar la tramitació en línia a través de xats bots en llengua catalana a l’administració pública", "es"=>"", "oc"=>""}

Body

  • +["

    Introduir eines de la tecnologia de la llengua com xatbots i sistemes d’atenció automatitzada via veu que utilitzin el català per normalitzar l’ús del català en l’àmbit de l’atenció al públic. L’ús d’aquests programes amb el suport de la intel·ligència artificial permetrien agilitzar els processos de tramitació i fer una atenció personalitzada en català. L’impuls d’aquestes solucions tecnològiques des de la Generalitat de Catalunya, en el marc del procés de digitalització de l’administració pública catalana, podria suposar un precedent que facilitaria la posterior adopció d’aquestes tecnologies per part de les empreses privades.


    ", "", ""]
  • +["<p>Introduir eines de la tecnologia de la llengua com <em>xatbots</em> i sistemes d’atenció automatitzada via veu que utilitzin el català per normalitzar l’ús del català en l’àmbit de l’atenció al públic. L’ús d’aquests programes amb el suport de la intel·ligència artificial permetrien agilitzar els processos de tramitació i fer una atenció personalitzada en català. L’impuls d’aquestes solucions tecnològiques des de la Generalitat de Catalunya, en el marc del procés de digitalització de l’administració pública catalana, podria suposar un precedent que facilitaria la posterior adopció d’aquestes tecnologies per part de les empreses privades.</p><p><br></p>", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["

    Introduir eines de la tecnologia de la llengua com xatbots i sistemes d’atenció automatitzada via veu que utilitzin el català per normalitzar l’ús del català en l’àmbit de l’atenció al públic. L’ús d’aquests programes amb el suport de la intel·ligència artificial permetrien agilitzar els processos de tramitació i fer una atenció personalitzada en català. L’impuls d’aquestes solucions tecnològiques des de la Generalitat de Catalunya, en el marc del procés de digitalització de l’administració pública catalana, podria suposar un precedent que facilitaria la posterior adopció d’aquestes tecnologies per part de les empreses privades.


    ", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["<p>Introduir eines de la tecnologia de la llengua com <em>xatbots</em> i sistemes d’atenció automatitzada via veu que utilitzin el català per normalitzar l’ús del català en l’àmbit de l’atenció al públic. L’ús d’aquests programes amb el suport de la intel·ligència artificial permetrien agilitzar els processos de tramitació i fer una atenció personalitzada en català. L’impuls d’aquestes solucions tecnològiques des de la Generalitat de Catalunya, en el marc del procés de digitalització de l’administració pública catalana, podria suposar un precedent que facilitaria la posterior adopció d’aquestes tecnologies per part de les empreses privades.</p><p><br></p>", "", ""]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport en la dinamització Suport en la dinamització
Version created at 21/06/2022 15:38