" class="part-icon-bars">

Pla nacional del llibre i la lectura

Reconsiderarem supòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per incrementar els índexs de lectura i l’hàbit lector

Phase 2 of 2
Retorn 11/12/2022 - 15/01/2023
Process phases

Biblioteques escolars amb pressupost i recursos

08/10/2022 13:47  
Accepted

La meva proposta és que l'actual llei es compleixi i a cada centre escolar de Catalunya hi hagi una biblioteca escolar amb una persona responsable (docent amb formació específica o bibliotecari/a de formació,...).

Aquesta persona hi hauria de poder dedicar la jornada laboral completa (30h) i caldria una dotació pressupostària suficient per cobrir aquesta plaça i i tots els recursos que una Biblioteca Escolar requereix (fons, infraestructures, etc.).

Sense un sistema i una xarxa de biblioteques escolars dificilment tindrem una societat lectora.

This proposal has been accepted because:

Benvolguda,

Gràcies per fer-nos arribar la vostra proposta al Pla nacional del llibre i la lectura a través del portal Participa gencat.

La necessitat d’impulsar les Biblioteques Escolars és un dels reptes que ha aparegut en diferents grups de treball del Pla. També s’hi ha dedicat un Grup de Treball específic. Afegirem la vostra aportació perquè pugui ser debatuda a l’hora d’establir quines han de ser les accions prioritàries que ha d’incorporar el PNLL per aconseguir incrementar els hàbits i índexs de lectura, especialment en català.

Atentament,

Endorsements count12

Reference: II-PROP-2022-10-85550
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pla-nacional-llibre/f/3593/proposals/85550/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pla-nacional-llibre/f/3593/proposals/85550/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...