" class="part-icon-bars">

Parlem de pressupostos

#ParlemPressupostos Prova pilot interna sobre participació en política pressupostària

Phase 3 of 3
Retorn 22/07/2023 - 30/11/2023
Process phases

Changes at "Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) "

Scope

  • +Economia
  • +Economia
Deletions
Additions
  • +Economia
Deletions
Additions
  • +Economia

Title

  • +{"ca"=>"Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) ", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) ", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) ", "es"=>"", "oc"=>""}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) ", "es"=>"", "oc"=>""}

Body

  • +["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.

    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
  • +["<p> <strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p> Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p> </p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p> Recomanacions</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p><p> </p><p> </p>", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.

    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
Deletions
Additions
  • +["<p> <strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p> Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p> </p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p> Recomanacions</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p><p> </p><p> </p>", "", ""]
Version number 1 out of 2 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Version created at 21/07/2023 13:06