" class="part-icon-bars">

Vins Vinents – Debat i reflexió estratègica per al futur del sector de la vinya i el vi a Catalunya

#vinsvinents Espai de cocreació amb diferents agents per debatre els principals reptes del sector vitivinícola de Catalunya en el marc 2020 – 2030

Phase 3 of 3
Fase 3. Presentació proposta de conclusions i recomanacions 11/12/2020 - 11/01/2021
Process phases

Marca Comú per el Vi Català

25/03/2020 11:39  
Seria interessant tenir una marca paraigües , que ens uneixi i que ens doni a conèixer a tots els vins catalans quan viatgem i venem els nostres vins a l'exportació

List of Endorsements


Reference: II-PROP-2020-03-78300
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78300/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78300/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

2 in favor (100.0%)

member-avatar Eva Vicens

In favor  Catalunya és un gran país de vins, i malgrat l'heterogeneïtat existent entre les regions vitivinícoles, l'ampli ventall de varietats que s'hi treballen i les diverses maneres d'elaborar arreu del territori, estic molt d'acord en què beneficiaria al conjunt del sector el tenir una marca paraigües que identifiqui el vi fet a Catalunya. La pregunta, en aquest sentit, és: 'Té sentit vincular aquesta nova marca amb la marca Barcelona, que és internacionalment reconeguda?'

0 against (0.0%)

No comments with votes found

2 comments

In favor  

Catalunya és un gran país de vins, i malgrat l'heterogeneïtat existent entre les regions vitivinícoles, l'ampli ventall de varietats que s'hi treballen i les diverses maneres d'elaborar arreu del territori, estic molt d'acord en què beneficiaria al conjunt del sector el tenir una marca paraigües que identifiqui el vi fet a Catalunya. La pregunta, en aquest sentit, és: 'Té sentit vincular aquesta nova marca amb la marca Barcelona, que és internacionalment reconeguda?'

In favor  

Hola, des del punt de vista del màrqueting -en l'àmbit internacional- una marca comuna donaria més possibilitats per treballar-la de manera conjunta. En aquest sentit, Barcelona és la marca amb més reconeixement. Respecte a aquest punt és on poden haver-hi majors discrepàncies però, crec que no s'ha de tenir por a perdre la identitat pròpia. Les DOP es podrien mantenir i aportar la seva riquesa de la mateixa manera, en especial per a aquell públic entès i amant del vi, que cerca precisament això.
El mateix, i encara més important, per l'enoturisme. Barcelona com a porta d'entrada amb una marca forta vinculada al món del vi. Salut a tots i totes!

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...