" class="part-icon-bars">

Elaboració de l'Agenda urbana de Catalunya

#agendaurbanacat Procés participatiu per identificar els reptes i oportunitats a les nostres ciutats

Fase 4 de 4
Resultats de la participació 14/10/2019 - 31/10/2019
Fases del procés

Canvis a "Sessió de treball 3: mobilitat urbana"

Mode de vista de comparació:

Descripció (Català)

  • -

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits per un debat entre els assistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Bloc 3: models productius, 16 h.

  • +

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits per un debat entre els assistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Bloc 3: models productius, 16 h.

    La documentació s'està elaborant.

  • -<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panels de persones expertes</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els assistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Bloc 3: models productius, 16 h.</strong></p>
  • +<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panels de persones expertes</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els assistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Bloc 3: models productius, 16 h.</strong></p><p><em>La documentació s'està elaborant.</em></p>
Esborrats
  • -

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits per un debat entre els assistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Bloc 3: models productius, 16 h.

  • Mobilitat tova
  • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
  • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
  • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

Bloc 3: models productius, 16 h.

La documentació s'està elaborant.

Addicions
  • Mobilitat tova
  • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
  • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
  • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

Bloc 3: models productius, 16 h.

  • +

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits per un debat entre els assistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Bloc 3: models productius, 16 h.

    La documentació s'està elaborant.

  • Esborrats
    • -<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panels de persones expertes</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els assistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Bloc 3: models productius, 16 h.</strong></p>
    Addicions
    • +<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panels de persones expertes</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els assistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panel tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Bloc 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Bloc: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Bloc 3: models productius, 16 h.</strong></p><p><em>La documentació s'està elaborant.</em></p>

    Descripció (Castellano)

    • -

      ¿Cómo se estructura la jornada?

      Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.

      ¿De qué hablaremos?

      Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:

      • Transporte público
      • Movilidad blanda
      • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
      • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
      • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

      Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


      Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

      Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

      Panel 3: modelos productivos, 16 h.

      La documentació se està elaborant.


    • +

      ¿Cómo se estructura la jornada?

      Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.

      ¿De qué hablaremos?

      Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:

      • Transporte público
      • Movilidad blanda
      • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
      • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
      • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

      Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


      Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

      Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

      Panel 3: modelos productivos, 16 h.

      La documentació se està elaborant.


    • -<p><strong>¿Cómo se estructura la jornada?</strong></p><p>Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.</p><p><strong>¿De qué hablaremos?</strong></p><p>Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:</p><ul><li>Transporte público</li><li>Movilidad blanda</li><li>Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma</li><li>Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles</li><li>Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.</li></ul><p>Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:</p><p><br></p><p><strong>Panel 1: conectividad urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panel: 2: calidad del aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panel 3: modelos productivos, 16 h.</strong></p><p><span class="ql-cursor"></span><em>La documentació se està elaborant.</em></p><p><br></p>
    • +<p><strong>¿Cómo se estructura la jornada?</strong></p><p>Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.</p><p><strong>¿De qué hablaremos?</strong></p><p>Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:</p><ul><li>Transporte público</li><li>Movilidad blanda</li><li>Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma</li><li>Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles</li><li>Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.</li></ul><p>Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:</p><p><br></p><p><strong>Panel 1: conectividad urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panel: 2: calidad del aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panel 3: modelos productivos, 16 h.</strong></p><p><span class="ql-cursor"></span><em>La documentació se està elaborant.</em></p><p><br></p>
    Esborrats
    • -

      ¿Cómo se estructura la jornada?

      Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.

      ¿De qué hablaremos?

      Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:

      • Transporte público
      • Movilidad blanda
      • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
      • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
      • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

      Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


      Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

      Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

      Panel 3: modelos productivos, 16 h.

      La documentació se està elaborant.


    • Movilidad blanda
    • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
    • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
    • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

    Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


    Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

    Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

    Panel 3: modelos productivos, 16 h.

    La documentació se està elaborant.


    Addicions
    • Movilidad blanda
    • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
    • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
    • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

    Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


    Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

    Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

    Panel 3: modelos productivos, 16 h.

    La documentació se està elaborant.


  • +

    ¿Cómo se estructura la jornada?

    Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.

    ¿De qué hablaremos?

    Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:

    • Transporte público
    • Movilidad blanda
    • Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma
    • Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles
    • Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.

    Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:


    Panel 1: conectividad urbana, 9 h.

    Panel: 2: calidad del aire, 12 h.

    Panel 3: modelos productivos, 16 h.

    La documentació se està elaborant.


  • Esborrats
    • -<p><strong>¿Cómo se estructura la jornada?</strong></p><p>Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.</p><p><strong>¿De qué hablaremos?</strong></p><p>Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:</p><ul><li>Transporte público</li><li>Movilidad blanda</li><li>Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma</li><li>Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles</li><li>Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.</li></ul><p>Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:</p><p><br></p><p><strong>Panel 1: conectividad urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panel: 2: calidad del aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panel 3: modelos productivos, 16 h.</strong></p><p><span class="ql-cursor"></span><em>La documentació se està elaborant.</em></p><p><br></p>
    Addicions
    • +<p><strong>¿Cómo se estructura la jornada?</strong></p><p>Constará de tres paneles de expertos (60 minutos) seguidos por un debate entre los asistentes (90 minutos) de intercambio de opiniones y conocimientos sobre los temas expuestos.</p><p><strong>¿De qué hablaremos?</strong></p><p>Debatiremos en torno a los flujos de personas y bienes en nuestros hábitats urbanos a través de:</p><ul><li>Transporte público</li><li>Movilidad blanda</li><li>Nuevas formas de movilidad eléctrica y autónoma</li><li>Efectos nocivos en la calidad del aire de la congestión de vehículos privados basados ​​en la combustión de recursos fósiles</li><li>Aparición de nuevos modelos productivos (economías colaborativas, e-commerce, etc.) que proyectan un evidente impacto en la movilidad urbana.</li></ul><p>Cada panel tratará los principales obstáculos, retos y oportunidades en la consecución de los siguientes objetivos:</p><p><br></p><p><strong>Panel 1: conectividad urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panel: 2: calidad del aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panel 3: modelos productivos, 16 h.</strong></p><p><span class="ql-cursor"></span><em>La documentació se està elaborant.</em></p><p><br></p>
    Número de versió 20 de 47 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
    Autoria de la versió
    Avatar: Flavia Galmarini Flavia Galmarini
    Versió creada el 22/05/2019 10:59