Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Proposta del document elaborat pel Comitè
L’exercici del servei públic s’ha d’orientar i concebre des de la perspectiva de l’interès i les necessitats de les persones a qui s’adreça, posant-les sempre en el centre de l’acció, promovent el diàleg i la deliberació amb elles, prioritzant les més vulnerables i relacionant-s’hi de manera respectuosa i personalitzada.
Les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb actitud de servei, d’atenció i d’ajuda a les persones, orientada al bé comú, mantenint rectitud moral i honorabilitat; actuant sempre des del màxim respecte a la dignitat de la persona i als seus drets i llibertat, fent una aplicació de la norma, procediment o protocol des del respecte a la diversitat i sense discriminació per raó de naixement, ètnia, gènere, edat, estètica, religió, orientació sexual, opinió, condició social, diversitat funcional o altres, i atenent les demandes de les persones amb igualtat
Llistat d'adhesions
Esmenes (1)
Esmena
En avaluació
Tot el mateix que la proposta del document elaborat pel Comitè peró amb la inclusió al final .......
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...