Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
Fomentar que la ciutadania valori i avaluï els serveis públics, també en el marc de l’ètica, per tal de poder millorar. Caldria incloure mecanismes o aparells per mesurar l’experiència de la persona usuària després de rebre l’atenció. No obstant, cal anar en compte amb els mecanismes avaluadors, donat que les avaluacions són delicades i complicades i hi entren elements espuris que costa controlar.
Encuentros relacionados:
III Debate por videoconferencia, 27 de mayo de 2020
27 mayo 2020
18:00 - 21:00
Se trata de una sesión de debate en línea utilizando videoconferencia en que se quiere debatir sobre el Código ético del servicio público de Cataluña. La reunión no es presencial, y por tanto, no existe la dirección física. Hay que inscribirse previamente.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Es interessant mantenir el canal de comunicació amb la ciutadania obert i molt important tenir en compte les seves percepcions però, donar el poder d'avaluar potser es massa agosarat, ja que per fer una avaluació coherent i que sigui útil cal un mínim de formació en sensibilitat moral i conceptes concrets. Sense aquest mínim es pot caure en la recepció de queixes sense concreció ni utilitat per al objectiu de la millora de la coherència ètica.
Cargando los comentarios ...