" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.

Avatar: Official proposal Official proposal
30/04/2020 12:57  
Proposta del document elaborat pel Comitè L’exercici del servei públic s’ha d’orientar i concebre des de la perspectiva de l’interès i les necessitats de les persones a qui s’adreça, posant-les sempre en el centre de l’acció, promovent el diàleg i la deliberació amb elles, prioritzant les més vulnerables i relacionant-s’hi de manera respectuosa i personalitzada. Les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb actitud de servei, d’atenció i d’ajuda a les persones, orientada al bé comú, mantenint rectitud moral i honorabilitat; actuant sempre des del màxim respecte a la dignitat de la persona i als seus drets i llibertat, fent una aplicació de la norma, procediment o protocol des del respecte a la diversitat i sense discriminació per raó de naixement, ètnia, gènere, edat, estètica, religió, orientació sexual, opinió, condició social, diversitat funcional o altres, i atenent les demandes de les persones amb igualtat

Amendments (1)

Amendment
Evaluating
Tot el mateix que la proposta del document elaborat pel Comitè peró amb la inclusió al final .......
Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count2

Reference: II-PROP-2020-04-78326
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78326/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78326/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...