Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball

Avatar: Official proposal Official proposal
Proposta del document elaborat pel Comitè El servei públic s’ha de fonamentar en la qualitat tècnica i humana, així com en l’acompliment de les seves finalitats i en l’ús adient dels recursos. Així, les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb competència, d’acord amb els coneixements, les habilitats i les aptituds requerits per a la seva actuació professional; amb honestedat, honradesa, subjecció al deure, excel·lència i exemplaritat. Han d’oferir tant qualitat de tracte a les persones, prestant servei sempre des de la proximitat en el tracte, la voluntat d’ajut i suport, generant confiança i col·laboració entre elles i l’Administració; com també qualitat del servei, a través d’un servei àgil i diligent a la resolució de la sol·licitud plantejada o servei demanat, afavorint una resposta integral que minimitzi la fragmentació del servei i gestionant adequadament el temps d’atenció a les persones. Per aconseguir-ho, cal garantir unes condicions de treball dignes i justes pel que fa a retribució, jornada de treball, conciliació i entorn saludable, afavorint l’estabilitat; fonamentant l’accés a qualsevol lloc de treball i el desenvolupament professional en els principis de publicitat, igualtat d’oportunitats, mèrit i capacitat; i garantint la suficiència de professionals i de recursos materials.
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share