" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

Col·laboració i cooperació

Avatar: Official proposal Official proposal
30/04/2020 13:00  
Proposta del document elaborat pel Comitè Les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca fomentant la col·laboració, cooperació i coordinació en les relacions intraorganitzatives i interorganitzatives, compartint el coneixement expert en la matèria, prestant l’assistència activa que qualsevol servidor públic pugui requerir per a l’exercici de les seves funcions, participant activament en equips o espais de treball col·laboratiu i contribuint a generar un clima favorable a l’assoliment dels objectius fixats. Han d’establir bona relació i confiança amb els òrgans superiors, alts càrrecs, electes i personal directiu del sector públic, assistint tècnicament amb la seva experiència i el seu coneixement els polítics i tractant els polítics amb professionalitat, honestedat, respecte i cortesia. Les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca facilitant als grups d’interès l’exercici dels seus drets i la seva col·laboració en la definició i l’aplicació de les polítiques públiques, i mantenint un diàleg fluid i constructiu amb aquests
Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2020-04-78332
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78332/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78332/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...