Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
3.1.2 Qualitat del tracte
A l'apartat f) estableix:
"Fomentant els serveis accessibles, tant pel que fa al seu ús com a la informació que es faciliti en relació amb aquests serveis."
Per tal d'afavorir entorns digitals més amigables per a tothom i que incloguin a les persones amb diversitat funcional, proposo el següent redactat:
Fomentant el disseny universal o inclusiu dels serveis digitals afavorint entorns senzills i de fàcil accés per a tothom, tant pel que fa al seu ús com a la informació que es faciliti.
Trobades relacionades:
III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 Maig 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
La frase "les persones amb diversitat funcional" hauria d'estar inclòs.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...