Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Fase 4 de 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Veure les fases

Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació

25/05/2020 14:14  
És imprescindible que el Codi Ètic sigui més inclusiu i accessible. Si el seu redactat no conté referències explícites com a punt de partença -i no com a punt d'arribada, segons l'esperit del mateix-a la discapacitat/diversitat funcional no es respectaran els drets de les persones amb discapacitat en les seves relacions amb les administracions públiques i altres organitzacions. Cal afegir referències a la LSC, als serveis d'interpretació i videointerpretació i a altres recursos a la comunicació
Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title e body
Número d'adhesions2

Referència: II-PROP-2020-05-78393
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78393/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78393/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes