" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

246 Mecanismes de control del compliment

10/06/2020 16:40  
Incorporar mecanismes de control del compliment, per tal que la ciutadania vegi que si hi ha un incompliment, aquest té conseqüències, evitant la impunitat i la desconfiança. En relació a possibles respostes o conseqüències davant d’un incompliment, es proposen:  Generar un antecedent  Derivar a potencials sancions establertes a règims sancionadors o lleis  Obligació de cursar cursos obligatoris sobre ètica. Així, es podrien fer cursos voluntaris per persones que ho vulguin, però que siguin obligatoris per a persones que hagin incomplert el codi. Aquesta mixtura podria ser positiva per la sensibilització, seria una conseqüència de caire més positiu.

Related meetings:

II Debat per videoconferència, 20 de maig de 2020
20 May 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.

List of Endorsements

Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count1

Reference: II-PROP-2020-06-78619
Version number 3 (of 3) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78619/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78619/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...