Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Elaboració de la diagnosi ciutadana de l'entorn de la Colònia Güell

#ParticipaColòniaGüell 1ª Fase del procés participatiu del nou pla urbanístic supramunicipal de l'entorn de la Colònia Güell als municipis de Santa Coloma de Cervelló i Sant Boi de Llobregat

Fase 3 de 3
Presentació de resultats 01/07/2021 - 31/10/2021
Fases del procés

Canvis a "Itinerari participatiu 2. Vida quotidiana. (Presencial)"

Mode de vista de comparació:

Descripció (Català)

  • -

    Objectius:

    • Identificar dinàmiques quotidianes actuals (flux moviments: obligats i social i activitats)
    • Detectar les mancances en les xarxes d’itineraris de mobilitat, en especial TP i mobilitat activa
    • Detectar necessitats en relació amb l’espai públic
    • Identificar el biaix de gènere en el desenvolupament de les activitats quotidianes
    • Detectar necessitats en relació amb els equipaments
    • Fer aflorar els pros i contres dels habitatges actuals
    • Fer aflorar els pros i contres de l’activitat econòmica actual (comerç, serveis,...)


  • +

    Tot passejant per l'entorn de la Colònia Güell ens farem aquestes i altres preguntes:

    • Com et mous per l’entorn de la Colònia?
    • Creus que estan ben resolts els recorreguts que fas per anar a treballar, comprar, estudiar... (bona connexió, accessibles, segurs, confortables,...)
    • Pots anar sol/a a l’escola? Pots sortir a jugar al carrer amb els amics/gues? Si no, t’agradaria? Què ho impedeix?
    • Com utilitzes l’espai públic? Penses que hi ha prou espais públics d’estada on t’hi trobis a gust o puguis realitzar les activitats que t’agradaria?
    • Quins són els espais que més freqüentes en el teu dia a dia? Quins evites? Per què? 



  • -<p>Objectius:</p><ul><li>Identificar dinàmiques quotidianes actuals (flux moviments: obligats i social i activitats)</li><li>Detectar les mancances en les xarxes d’itineraris de mobilitat, en especial TP i mobilitat activa</li><li>Detectar necessitats en relació amb l’espai públic</li><li>Identificar el biaix de gènere en el desenvolupament de les activitats quotidianes</li><li>Detectar necessitats en relació amb els equipaments</li><li>Fer aflorar els pros i contres dels habitatges actuals</li><li>Fer aflorar els pros i contres de l’activitat econòmica actual (comerç, serveis,...)</li></ul><p><br></p>
  • +<p>Tot passejant per l'entorn de la Colònia Güell ens farem aquestes i altres preguntes:</p><ul><li><strong>Com et mous</strong> per l’entorn de la Colònia?</li><li>Creus que estan ben resolts els <strong>recorreguts</strong> que fas per anar a treballar, comprar, estudiar... (bona connexió, accessibles, segurs, confortables,...)</li><li>Pots <strong>anar sol/a a l’escola</strong>? Pots sortir a<strong> jugar al carrer</strong> amb els amics/gues? Si no, t’agradaria? Què ho impedeix?</li><li>Com utilitzes l’<strong>espai públic</strong>? Penses que hi ha prou espais públics d’estada on t’hi trobis a gust o puguis realitzar les <strong>activitats</strong> que t’agradaria?</li><li>Quins són els <strong>espais que més freqüentes</strong> en el teu dia a dia? <strong>Quins evites</strong>? Per què?&nbsp;</li></ul><p><br></p><p><br></p>
Esborrats
  • -

    Objectius:

    • Identificar dinàmiques quotidianes actuals (flux moviments: obligats i social i activitats)
    • Detectar les mancances en les xarxes d’itineraris de mobilitat, en especial TP i mobilitat activa
    • Detectar necessitats en relació amb l’espai públic
    • Identificar el biaix de gènere en el desenvolupament de les activitats quotidianes
    • Detectar necessitats en relació amb els equipaments
    • Fer aflorar els pros i contres dels habitatges actuals
    • Fer aflorar els pros i contres de l’activitat econòmica actual (comerç, serveis,...)


  • Creus que estan ben resolts els recorreguts que fas per anar a treballar, comprar, estudiar... (bona connexió, accessibles, segurs, confortables,...)
  • Pots anar sol/a a l’escola? Pots sortir a jugar al carrer amb els amics/gues? Si no, t’agradaria? Què ho impedeix?
  • Com utilitzes l’espai públic? Penses que hi ha prou espais públics d’estada on t’hi trobis a gust o puguis realitzar les activitats que t’agradaria?
  • Quins són els espais que més freqüentes en el teu dia a dia? Quins evites? Per què? 



Addicions
  • Detectar les mancances en les xarxes d’itineraris de mobilitat, en especial TP i mobilitat activa
  • Detectar necessitats en relació amb l’espai públic
  • Identificar el biaix de gènere en el desenvolupament de les activitats quotidianes
  • Detectar necessitats en relació amb els equipaments
  • Fer aflorar els pros i contres dels habitatges actuals
  • Fer aflorar els pros i contres de l’activitat econòmica actual (comerç, serveis,...)


  • +

    Tot passejant per l'entorn de la Colònia Güell ens farem aquestes i altres preguntes:

    • Com et mous per l’entorn de la Colònia?
    • Creus que estan ben resolts els recorreguts que fas per anar a treballar, comprar, estudiar... (bona connexió, accessibles, segurs, confortables,...)
    • Pots anar sol/a a l’escola? Pots sortir a jugar al carrer amb els amics/gues? Si no, t’agradaria? Què ho impedeix?
    • Com utilitzes l’espai públic? Penses que hi ha prou espais públics d’estada on t’hi trobis a gust o puguis realitzar les activitats que t’agradaria?
    • Quins són els espais que més freqüentes en el teu dia a dia? Quins evites? Per què? 



  • Esborrats
    • -<p>Objectius:</p><ul><li>Identificar dinàmiques quotidianes actuals (flux moviments: obligats i social i activitats)</li><li>Detectar les mancances en les xarxes d’itineraris de mobilitat, en especial TP i mobilitat activa</li><li>Detectar necessitats en relació amb l’espai públic</li><li>Identificar el biaix de gènere en el desenvolupament de les activitats quotidianes</li><li>Detectar necessitats en relació amb els equipaments</li><li>Fer aflorar els pros i contres dels habitatges actuals</li><li>Fer aflorar els pros i contres de l’activitat econòmica actual (comerç, serveis,...)</li></ul><p><br></p>
    Addicions
    • +<p>Tot passejant per l'entorn de la Colònia Güell ens farem aquestes i altres preguntes:</p><ul><li><strong>Com et mous</strong> per l’entorn de la Colònia?</li><li>Creus que estan ben resolts els <strong>recorreguts</strong> que fas per anar a treballar, comprar, estudiar... (bona connexió, accessibles, segurs, confortables,...)</li><li>Pots <strong>anar sol/a a l’escola</strong>? Pots sortir a<strong> jugar al carrer</strong> amb els amics/gues? Si no, t’agradaria? Què ho impedeix?</li><li>Com utilitzes l’<strong>espai públic</strong>? Penses que hi ha prou espais públics d’estada on t’hi trobis a gust o puguis realitzar les <strong>activitats</strong> que t’agradaria?</li><li>Quins són els <strong>espais que més freqüentes</strong> en el teu dia a dia? <strong>Quins evites</strong>? Per què?&nbsp;</li></ul><p><br></p><p><br></p>
    Número de versió 5 de 20 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
    Autoria de la versió
    Avatar: Anna Anna
    Versió creada el 25/02/2021 18:42

    Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

    Canviar la configuració de les galetes