" class="part-icon-bars">

PROCÉS PARTICIPATIU DE L’ESTRATÈGIA PIRINENCA D’EDUCACIÓ AMBIENTAL PER A LA SOSTENIBILITAT

#EPEAS Sessions participatives i enquesta oberta a tota la ciutadania sobre l'estratègia pirinenca d'educació ambiental

Phase 2 of 3
Fase de participació 01/09/2021 - 31/10/2021
Process phases

Sessió participativa Catalunya 29 de setembre

Avatar: Official meeting Official meeting
01/09/2021 08:54   0 comments
29 September 2021
10:00 - 12:00
Join meeting
Contributions count 22
Attendees count 16
Attending organizations

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Camp d'Aprenentatge de les Valls d'Àneu
TOSCA
CdA Vall de Boí
Parc Natural del Cadí-Moixeró
EdA Tremp
Camp Aprenentatge Empúries
Projectcat
LPO
CENMA
Verd e Blu
La Sorellona
SEA Generalitat

Reference: II-MEET-2021-09-537
Version number 6 (of 6) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/EstrategiaPirinencaEducacioAmbiental/f/3123/meetings/537/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/EstrategiaPirinencaEducacioAmbiental/f/3123/meetings/537/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Private meeting Transparent

Sessió virtual de presentació i validació de les línies estratègiques que farem amb les entitats i administracions que treballen l'educació ambiental al territori pirinenc, dimecres 29 de setembre.
Cal fer inscripció.
Us adjuntem el programa previst per la sessió:
10’     Contextualització i explicació del procés.
10’    Presentacions.
15’    Presentació Línies estratègiques del Document Estratègia Pirinenca d’Educació Ambiental per a la Sostenibilitat.
30’     Treball en grups per línies estratègiques. Recollir dubtes, comentaris i inquietuds.
30’     Pluja d’idees accions a desenvolupar.
15’     Posada en comú dels grups de treball.
15’    Visió de futur: Validació i compromisos.

Meeting Minutes

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...