Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

PROCÉS PARTICIPATIU DE L’ESTRATÈGIA PIRINENCA D’EDUCACIÓ AMBIENTAL PER A LA SOSTENIBILITAT

#EPEAS Sessions participatives i enquesta oberta a tota la ciutadania sobre l'estratègia pirinenca d'educació ambiental

Phase 2 of 3
Fase de participació 01/09/2021 - 31/10/2021
Process phases
Back to the process page

Process phases

  1. 1
    01/04/2021 - 01/09/2021

    Fase preparatòria

    Es prepara tota la documentació generada durant un primer procés de diagnosi participada i de treball entre les entitats promotores i les entitats de la Xarxa Educació Pirineus Vius.
    S'elabora una primera proposta de Línies Estratègiques de l'Estratègia que es presenten en el document "Línies Estratègiques EPEAS", que es pot consultar en aquesta pàgina.

  2. 2
    01/09/2021 - 31/10/2021

    Fase de participació

    Es promouen 2 espais de participació amb l'objectiu de presentar les línies estratègiques treballades durant la diagnosi, validar la seva viabilitat i recollir propostes d'accions per a incorporar.
    1)    Sessions participatives amb entitats i administracions del territori. Convocatòria tancada.
    2)    Espai participa a la web de la Generalitat, obert a tota la ciutadania. Es pot realitzar una enquesta online.


  3. 3
    30/09/2021 - 31/12/2021

    Fase de resultats i retorn

    Desprès de recollir tota la informació durant la fase de participació, a les sessions i amb les respostes obtingudes de l'enquesta online es farà un treball de síntesi per presentar a la resta de regions pirinenques.

    A partir dels processos participatius de totes les regions es compartiran comentaris i propostes d'accions i es tancarà un document comú.

    Un cop elaborat un document comú per totes les regions, es penjarà a l'espai PARTICIPA i s'enviarà a totes les persones participants.

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings