" class="part-icon-bars">

Participa al Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

#ConcaParticipa Procés participatiu del Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

Fase 4 de 4
Fase de retorn 02/03/2021 - 15/12/2021
Fases del procés

Propostes pel nou Pla Director (Part 03)

01/07/2020 20:34  
Seria també necessària la implantació d'un trajecte ferroviari entre la Conca i l’Àrea Metropolitana que sigui capaç de transportar mercaderies i persones de manera eficaç i ràpida. Encara que el principal objectiu sigui assolir els punts nomenats prèviament, és important recordar que actualment a la Conca d’Òdena el transport públic, eix vital de la sostenibilitat, és una eina poc útil que, per exemple, triga 1 hora i 30 minuts en efectuar el trajecte de 68km entre Igualada i Barcelona.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-07-79008
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/79008/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/79008/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Doncs en les jornades de participació es va dir que la idoneïtat de la conca d'Òdena era la bona connectivitat. Hi es va justificant parlant de trens quan no hi ha trens ni s'esperen a curt - mig termini. Cap sentit. És MENTIDA que hi haurà connectivitat intermodal que atraurà a les empreses.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...