" class="part-icon-bars">

Participa al Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

#ConcaParticipa Procés participatiu del Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

Phase 4 of 4
Fase de retorn 02/03/2021 - 15/12/2021
Process phases

Propostes pel nou Pla Director (Part 03)

01/07/2020 20:34  
Seria també necessària la implantació d'un trajecte ferroviari entre la Conca i l’Àrea Metropolitana que sigui capaç de transportar mercaderies i persones de manera eficaç i ràpida. Encara que el principal objectiu sigui assolir els punts nomenats prèviament, és important recordar que actualment a la Conca d’Òdena el transport públic, eix vital de la sostenibilitat, és una eina poc útil que, per exemple, triga 1 hora i 30 minuts en efectuar el trajecte de 68km entre Igualada i Barcelona.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2020-07-79008
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/79008/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/79008/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Doncs en les jornades de participació es va dir que la idoneïtat de la conca d'Òdena era la bona connectivitat. Hi es va justificant parlant de trens quan no hi ha trens ni s'esperen a curt - mig termini. Cap sentit. És MENTIDA que hi haurà connectivitat intermodal que atraurà a les empreses.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...